donderdag 18 november 2010

Vlaamse Boekenbeurs



Zaterdag 6 november signeerde ik mijn boeken op de boekenbeurs in Antwerpen. Het was mijn eerste bezoek aan de Vlaamse boekenbeurs, dus de verrassing was groot toen ik zag hoe enorm groot dit evenement is opgezet. Nog voor ik zelf aan mijn signeersessie begon, was deze dag al geslaagd alleen al door het mogen aanschouwen van mijn eigen boeken in zulke gigantische stapels.

 


Na een verkennende ronde door Antwerpen Expo, waar de beurs gehouden werd, mocht ik om 13.00 uur zelf aan de slag. Mijn plekje was prachtig ingericht en alles was keurig geregeld door Jette en Jacqueline van The House of Books. We hadden zelfs backstage catering! Ik voelde me een echte VIP.



 

Ik heb weer ontzettend veel leuke mensen mogen ontmoeten die dag. Ik kan niet genoeg zeggen hoe leuk ik het altijd weer vind om mijn lezers te ontmoeten. Al die lieve reacties - over hoe jullie meegeleefd hebben met Isa en Ruben uit mijn eerste twee boeken en hoe jullie nu genieten van de spanning tussen Hannah en Frank - zijn telkens hartverwarmend.
Ook die zaterdag op de Vlaamse boekenbeurs heb ik vele handtekeningen mogen zetten.
Extra fijn voor mij was dat ik nu ook in de gelegenheid was om reacties van Vlaamse fans in ontvangst te nemen, iets wat ik tot op heden alleen via internet gedaan had.


Na afloop van de signeersessie heb ik zelf ook nog even wat geshopt. Als boekenliefhebber kun je haast niet een boekenbeurs als deze ingaan en zonder aankoop naar buiten stappen. Erg jammer dat wij in Nederland niet een boekenbeurs van dit kaliber hebben. Wat mij betreft zou die er zeker moeten komen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten