zaterdag 8 januari 2011

Geknipt voor jou - boek van het jaar 2010

Het is gelukt! Geknipt voor jou is door chicklit.nl uitgeroepen tot boek van het jaar 2010! Het waren spannende weken, maar die zijn beloond. Ik ben superblij met het behalen van deze titel.

Hierbij wil ik dan ook iedereen bedanken die dit voor mij mogelijk heeft gemaakt. Mijn lezers die juist mijn boeken kiezen uit het grote aanbod in de boekhandel en daarna tegen hun familie en vrienden vertellen dat ze deze absoluut ook moeten lezen. De mensen die mij hun enthousiaste, lieve reacties sturen via twitter, hyves en noem maar op. Degenen die mij prachtige taarten, bloemen en en felicitatiekaarten hebben gestuurd na het winnen van deze verkiezing. En natuurlijk: iedereen die zijn stem heeft uitgebracht op Geknipt voor jou.

Ik kan het niet genoeg zeggen: iedereen heel hartelijk bedankt! Zonder jullie zou ik mijn droom niet kunnen waarmaken. Heel veel liefs,

Chantal

4 opmerkingen:

  1. Meer dan terecht deze overwinning, van harte gefeliciteerd.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. het is echt een geweldig boek ik kan niet wachten tot er weer een nieuw boek wordt uitgebracht.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een geweldig boek. Ik ben een enorme fan van de boeken van je. Ik kan niet wachten tot het volgende boek wordt uitgebracht!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. In mijn bed liggend omdat ik door mijn rug ben gegaan, zag ik ineens je laatste boek liggen. Nog geen tijd gehad om er aan te beginnen.

    Nu heb ik hem in een adem uitgelezen. Heerlijk!

    Kan niet wachten op je volgende boek.

    BeantwoordenVerwijderen